|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,045
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 27 min 58 s
|
Adasiu w AT to mieliśmy stare, poczciwe DiD-y chyba 21/2.15 i też nigdy nie uwaliłem a tu jest "niemiecki" a produkowany we Włoszech BEHR> Pewnie ma jakieś znaczenie różnica 1.60 a 2.15 ale i tak jest mi coraz bliżej opinii, że włoski to dobry jest tylko makaron na paste - pierwszy "dzwon" w 100% usprawiedliwiony, moja wina i tak jak pisałem pewnie Takasago też by poszło ale teraz to już nawet nie wiem kiedy to się odkształciło
. Jutro jak mi ciśnienie nie skoczy albo inna żyłka z uwagi na cenę nie pierdolnie A60 zamówię choć kieszeń boli, bo nie za komplet a za jedno koło z zaplotem na ori piaście blisko 1500 się portfello uszczupli.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,914
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 10 godz 23 min 28 s
|
Może trzeba się dogadać z niemieckim Behrem, w GS to chyba najtwardsza rzecz, znaczy obręcz, choć może i rodzaj splotu ma znaczenie
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |