Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.08.2020, 17:22   #18
Kaju
 
Kaju's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Wa-Wa
Posty: 55
Motocykl: RD07
Przebieg: 88+
Kaju jest na dystyngowanej drodze
Online: 19 godz 7 min 58 s
Domyślnie

Ok sytuacja wygląda następująco

1. Jeśli jest podpięty tylko akumulator samochodowy to światła i kierunki świecą a zwarcie śrub przy przekaźniku powoduje zaskoczenie rozrusznika. Sam starter nie daje znaku Życia.
2. Jeśli jest podpięty akumulator motocyklowy to po odpięciu tej wiązki https://photos.app.goo.gl/vRAAmFvcTPPLJxRJ8
napięcie nie spada ale jak chce włączyć np kierunkowskaz to przełącznik szybko klika co oznacza chyba za słabe napięcie. Zwarcie srob M8 przy przekaźniku nic nie powoduje.

Wygląda na to że to i wina akumulatora i jeszcze czegoś.
Będę dalej kombinował we wtorek jak wrócę
Kaju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Spadek obrotów, dławienie silnika jasha Uklad paliwowy i wydechowy 106 20.08.2024 21:18
Spadek mocy (tak jak by się kończyło paliwo) JarekAT Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 05.09.2017 22:34
Potrzebna pomoc- problem z regulatorem napiecia (chyba) Mawdusia Układ elektryczny i zapłonowy 4 23.08.2017 08:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.