Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.07.2020, 22:05   #21
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał czaras Zobacz post
hej QrczaQ, minęło trochę już od Twojego zakupu, podzielisz się wrażeniami z jazdy po przesiadce na ten lżejszy wał i kabel zamiast linki pod łapą? Pytam, bo waham się przed zakupem przedlifta/lifta.
Hej,
Sorry nie widziałem pytania.
Ja miałem manualną teraz automat to nie wiem czy będę obiektywny. No i zrobiłem tylko 2000km.
Najlepiej jak się wypowiem po sezonie.

Generalnie to są duże różnice w silniku. Jest bardziej sportowy, mniej turystyczny.

Reszta to małe zmiany detali, nawet na minus jak licznik (no ale w 2020 już zupełnie odlecieli...).
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT 2018-2019 Roznice ? GregoryS CRF 1000 L 8 27.12.2019 19:53
Enduro - biwak 2018-08-11 -->2018-08-12 Fotorelacja chemik Polska 5 15.08.2018 13:23
4-6.05.2018 wersja otwarta rox Umawianie i propozycje wyjazdów 1 09.05.2018 18:49
Maroko 2016/2017 MajQ Umawianie i propozycje wyjazdów 30 07.11.2016 10:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.