Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.06.2020, 00:29   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
Dyskusje o tym ze coś się zepsuje w NAT w czarnej d. możemy na poważnie zacząć za 10 lat, jak będą egzemplarze prawie dorosłe i z nalotem ponad 200k. Do tego czasu będziemy wymyślać tematy zastępcze z nudów - to że szprychy rdzewieją, albo anoda się wyciera...
👍
no właśnie nie "za dziesięć lat", te DCT psują się w bardzo młodych motorach. Tak długo, jak Afryka jeździ wkolo komina i nie zjeżdża w bloto, to nie ma wiekszego problemu. Ale na zadupie motocykla z DCT bym nie zabrał. Przypomne: 12 kg więcej, problem z rozruchem bez prądu, wyższa awaryjność.

dodam od siebie, że NAT z lekko większym od fabryki przełożeniem robi wszystko, czego trzeba w terenie na drugim biegu.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.