![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Jako, że bardziej interesuje mnie długa dwójka do dzidowania, niż predkosc maksymalna, szukałem mniejszego przełożenia. Najpierw przednia, ale wróciłem do OEM, bo bez tego amortyzatora gumowego łańcuch się szybko niszczy a zebatka ma luz. Potem zmieniałem tył, najpierw mocno, teraz coś wypośrodkowanego, ale nie wiem, dokładnie ile zębów: chyba trzy. Przekłamuje nieliniowo, przy 100 km/h wg GPS jest prawie 120 km/h na blacie.
Pali normalnie, nie zauważyłem różnicy, dziś np. wzięła 5,3,. z. czego 200 km było szybkich asfaltów, 150 normalnych i 150 z plecaczkiem i sakwami, ale spokojnie. W piochu i na szutrach idzie jak zła, a dwójka starcza od pyrkania do 100 km/h. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |