![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
![]() Online: 12 godz 42 min 27 s
|
![]()
polecam używanie zakuwarki i nie przesadzać z siłą, za mocno zakute będzie telepać na zblokowanym ogniwie, oczywiście przy większych prędkościach nie czuć. (niestety tak mam zakuwane przez profesjonaliste
![]() Co do zapinek, nie od dzisiaj wiadomo, że jednak zapinka jest słabsza od zakutego ogniwa i nie od dziś wiadomo że silniki V, ganianie po krzokach i ciężkie motocykle mniej delikatnie obchodzą się z łańcuchem. Jak ma starczyć na dłużej a XW rignowy DID starcza na dłużej to jednak lepiej zakuć |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wybór zestawu napędowego. | janeksok | Rama, zawieszenia, napęd | 17 | 10.03.2021 06:08 |
alu-kufry, montaż | mckrzysiek | Wszystko dla Afryki | 37 | 08.09.2014 14:08 |
Montaż sprężyn. | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 11.04.2011 15:42 |