![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Ja miałem w rd04 gażniki z NTV revere z 2000r. pasują bez przeróbek- tylko dysze. Będą pasować tez do rd03. Miałem również gaźniki od XL650 transalp po 2000 roku - tylko dysze trzeba mniejsze , bo na oryginalnych 132 za dużo pali. Gażniki od xl 650 wymagaja tez redukcji od strony filtra powietrza bo mają bodajże 5mm mniejszą średnicę zewnętrzną. Zarówno gażniki od xl 650 jak i od NTV wymagają podłączenia dodatkowych przewodów dostarczających powietrze do układu ssania - przewody fi 10 mm zakończone bądz filterkami o duzym przepuście bądz podłączone do puszki filtra powietrza.
Takich zabiegów nie wymagają gażniki od Transalpa pd 10 rocznik 1996-1999 - zastosowane prawdopodobnie przez KAZMIRA. jak by ktoś był zainteresowany to mam gdzieś fotki porównawcze... pozdr
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 19:16 |
Wyswietlacz dotykowy z voltomierzem, termometrem i innymi... | Marcin.111 | Wszystko dla Afryki | 47 | 19.02.2011 09:43 |