![]() |
#10 |
![]() |
![]()
też miałem LM - powyżej 100kmh orginalne chłodzenie jest niewydajne i masz stały wzrost temp oleju do 120stC co jest już daleko poza wartością krytyczną przy takiej niewielkiej ilości środka smarnego bądż co bądź starej generacji. To wszystko działo się przy 105-110kmh temp otoczenia max 18-20stC.
Ad rem: te małe twiny mogą się kręcić cały dzień. Prędzej Ci dupa odpadnie zanim się cokolwiek stanie. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda Riding Gear 2019 | darius | Gadżety / wyposażenie | 8 | 25.11.2018 18:28 |