![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Ja w zasadzie przestałem smarować łańcuch. Robię to tylko po myciu lub mocnym deszczu, żeby nie hałasował i nie rdzewiał. Pierwszy w NAT przejechał chyba 20-30 kkm. Nie pamiętam dokładnie. Drugi nie wiem bo sprzedałem jak miał kilkanaście. Teraz w 690 psiknąłem łańcuch może ze 3 razy, a ma 8 kkm i wygląda i działa jak nowy, a lekko nie ma.
Do smarowanego więcej syfu się klei. Ergo - jeśli zakładać centralkę to z pewnością nie z powodu smarowania łańcucha. Szczególnie, że w NAT lubiła hałasować na nierównościach. Może w 1100 poprawili. A zapytam posiadaczy NNAT - większych problemów nie macie 😀? Wiem, że jeszcze trochę tryb zimowy obowiązuje, ale żeby tylko o kufrach i centralkach? To przeczy tezie o globalnym ociepleniu - zima na całego 😀. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |