Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.07.2009, 13:16   #9
sambor1965
 
sambor1965's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,661
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
sambor1965 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 7 godz 47 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał newrom Zobacz post
Hmm, koło magnesowe nie powinno mieć wpływu na kabelki, ale dwie cewki na impulsatorze chyba tak. Czy się mylę i wymiana silnika nie spowoduje konieczności prucia instalacji i szukania modułu od 07a?
Modul na bank jest inny w rd07a. Gazniki zreszta tez...
sambor1965 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
speca od elektryki z Trójmiasta poszukuję mucha_dub Układ elektryczny i zapłonowy 7 04.06.2014 13:03
schemat elektryki do KTM 640 LC4 SM 2007r potrzebny tropas Układ elektryczny i zapłonowy 2 12.12.2012 12:30
Bezinwazyjny (dla elektryki) alarm. janeksok Wszystko dla Afryki 8 05.06.2012 11:03
RD04 59 KM i 50 KM różnice diverek Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 06.03.2010 06:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.