![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Najprościej wymiana sprężyny - grzebanie w zawieszeniu to zawsze są grube dutki.
Popatrz na necie na forum CRF250 - sporo napisane w temacie bo wszystkim jest z tyłu za miękko. Możesz awaryjnie pomyśleć o rozebraniu amora i podłożeniu dystansu z ertalonu na przykład, żeby zwiększyć napięcie wstępne. To na pewno będzie najtańsze rozwiązanie. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda CRF300L/Rally (2021) | mikelos | Dział ogólny | 2262 | 04.04.2025 20:37 |
Tylna sprężyna amora - przeróbka | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 45 | 02.06.2011 15:34 |