Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.12.2019, 10:50   #6
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 13 min 0
Domyślnie

Najprościej wymiana sprężyny - grzebanie w zawieszeniu to zawsze są grube dutki.
Popatrz na necie na forum CRF250 - sporo napisane w temacie bo wszystkim jest z tyłu za miękko. Możesz awaryjnie pomyśleć o rozebraniu amora i podłożeniu dystansu z ertalonu na przykład, żeby zwiększyć napięcie wstępne. To na pewno będzie najtańsze rozwiązanie.

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda CRF300L/Rally (2021) mikelos Dział ogólny 2262 04.04.2025 20:37
Tylna sprężyna amora - przeróbka rambo Rama, zawieszenia, napęd 45 02.06.2011 15:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.