Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.11.2019, 21:22   #11
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,001
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 17 godz 53 min 8 s
Domyślnie

CRF 800? Nie liczyłbym zbyt szybko na to. Po co się mają pchać tam gdzie ciasno na rynku jest. Wszyscy szukają niszy na rynku - NAT jest większa i cięższa od t7/790 i trochę lżejsza/tańsza od gs12. Podobnie z cenami.

Podobałaby mi się koncepcja oparta na silniku NC750 (świetna charakterystyka) i prosta/lekka/tania konstrukcja ADV. Tylko już jest NC750X w cenie <40kpln. Ale jest uliczny i waży 220kg - o 6kg mniej niż CRF1100 😂 ha ha.
Ciekawe na ile da się zejść z masą w dwucylindrowcu - t7 jest chyba najlżejsza fabrycznie. KTM 690 na mokro waży prawie 160kg więc nie wierzę, że taka CRF800 mogłaby ważyć te 180kg, a to klucz. Już były dyskusje przed t7/790 i qpa z tego wyszła (wagowo).

Także ten - CRF1100 rulez 😀.
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.