|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
mi się mniej podoba: wygląda bardziej ociezale i jak dla mnie za. dużo oblosci - wolę kanty. Handbary dalej z gownolitu, tablet do mnie nie przemawia choć zabudowany estetycznie. osłona dolna wciąż chyba ozdobna.
wzialbym szybę, kanapę, może (!) okufrowanie. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
nie rozumiem dlaczego na siłę chcą uszczęśliwić wersją adventure sport, wszystko jest tak ustawione aby cisnąć sprzedaż tej wersji.
Odnośnie kokpitu jest tam bałagan informacyjny (na 2 wyświetlaczach te same informacje) i niespójność graficzna tabletu z wyświetlaczem poniżej. Czy ten błyszczący ekran jest widoczny w słońcu? każda szanująca się nawigacja motocyklowa ma matowy wyświetlacz a i tak nie ma szału z widocznością. Czy po każdym przekręceniu stacyjki trzeba klikać [ok] na wyświetlaczu ? czy to jest ładne ? ![]() a było tak ![]() ![]() czerwona prezentuje się lepiej na tym koniec wyboru kolorostyki ![]() ![]() ten plastik w zadupku wygląda jak nie z tego motocykla, przynajmniej na zdjęciach. Siedzenie pasażera nie jest profilowane a było! o bagażniku nie wspomnę. Zadupek jest nieproporcjonalnie za duży i "ociężały" zastanawiam się, czy bez wiercenia w plastiku jest do czego przymocować stelaże? w wersji adventure sport po co przykrywać ramę plastikami (poniżej kierowcy) toż to nie golwing.... w motocyklu adv wygląda to słabo tutaj plastiku powinno być jak najmniej bo przeszkadza tylko w montowaniu bagażu i wszystkiego co niezbędne w podróży. Brakuje także dolnej obrysówki zbiornika (plastik), która fajnie wygląda i dodaje lekkości zmniejszając optycznie bryłę zbiornika. ![]() no cóż może na żywo jest lepiej, podsumowując pozabierano wiele niezbędnych rzeczy dając w zamian tablet czy niezbędny ![]() zamiast rzeźbić w gó.nie z takimi pomysłami trzeba było zwykłą CRF (poza nową elektroniką) zostawić jak jest! Adventure sport dla dryblasów i zająć się wypuszczeniem na rynek np CRF800 o wadze ok 200kg i może być bez zas..ego bagażnika o szybki ale z kolorystyką hrc do wyboru. Ech chyba stary i marudny się robię... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 22.11.2019 o 00:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
(...) coś niepokojąco cicho w temacie, ktoś z "zwykłych" ludzi siedział już na moto ew. jeździł i ma bezstronne niczym nie sterowane opinie na temat nowej 1100 (..) ? czy nikt nie przesiada się na nowy model?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |