Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.11.2019, 12:30   #20
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,001
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 17 godz 53 min 8 s
Domyślnie

Ostatnio z Wro do Białej i powrót czyli chyba po 300km. 100-110 km/h na luzie, powyżej zaczynasz odczuwać wiatr. 120 to jeszcze jest ok przy zmiennej prędkości. Jeździłem tez niemieckimi autostradami i do 160-170 jest stabilnie, ale na dłuższą metę to męczące dla mięśni brzucha i rąk :-). Szybciej nie próbowałem, ale przy 150 jest jeszcze duży zapas mocy - tylko to z pewnością nie jest sprzęt do autostrad.
Nie wiem o jakim drżeniu ludzie piszą bo ja nic takiego nie obserwuję. Wibruje mniej niż WR250R i trochę więcej od NAT.
Jak jeździłem po TET i była mieszanka off i on to cały dzień jazdy 10h w ogóle nie męczył.
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Potrzebna instrukcja do Acewell’a, model 3853, Bartas Układ elektryczny i zapłonowy 1 26.08.2011 17:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.