| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pierwsza zużywa się szybciej bo jest mniejsza. To jest jasne. Tylko, że potem łańcuch na zęby nie trafia, bo jest wyciągnięty i trzeszczy i strzela. Znam to z autopsji, a łańcuch był najmocniejszy did, jakiś zmvx czy jakoś tak. Skończyło się tak, że w ciągu ok 1000 km wyjadł nową, oryginalną zębatkę hondowską i potem już nie trzeszczał  
		
		
		
		
		
		
		
	  Tylko w takim razie po co było ją zmieniać? Z uwagi na wieloklin i wałek? Piszę z autopsji, wiem co widziałem. Amen, pozdrawiam serdecznie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 965
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 18 godz 27 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	"Zupełnie nowe jest jednak to, że uprzednio konieczne uzupełnianie smaru w rolkach, nie jest już konieczne". ![]() ![]() Już wiem czemu mi się łańcuch zużywa  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 17:43 | 
| olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 | 
| Wytrzymałość skorupy kasku. | Maniok | Kaski | 13 | 17.04.2009 11:37 |