| 
			
			 | 
		#111 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#112 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#113 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: warszawa / siedlce 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W starej jawie z 6 diodowym prostownikiem używam litowo jonowego  7 AH yuasa (taki jak do zabawek ) akumulatora już 5 lat - nigdy nic się nie działo, nic nie wybuchło, wszystko działa gra odpala i śmiga  
		
		
		
		
		
		
		
	  A różne z nim były perypetie - kilka razy był rozładowany do zera jak kluczyk zostawiłem w stacyjce  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#114 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			u mnie też odpala i śmiga. 
		
		
		
		
		
		
		
	ale dwóch miesięcy w garazu nie wytrzyma bez podładowania a ostatnio na podjazdach na granicy UKR/RO padł mi aku - wyłączałem tylko silnik z hebla. no i kręci jakoś tak niemrawo.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#115 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			3 i 1/2 roku na aku w dzisiejszych czasach to IMO nie jest źle.  
		
		
		
		
		
		
			sprawdziłbym tylko dwie rzeczy czy inny/nowy/pewny też kręci 'niemrawo' i multimetrem obczaj czy nie masz jakiegokolwiek upływu na wyłączonym wszystkim /często alarmy potrafią brać więcej postojowo niż deklarowane/. Jeśli powyższe można wykluczyć to na nowy sezon nowe aku - nie są to przecież wielkie pieniądze a będziesz miał święty spokój. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#116 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mój oryginalny aku Yuasy padł po 1,5 roku (tzn. działa ale słabo trzyma napięcie), ale: 
		
		
		
		
		
		
		
	- miałem wypadek (samochodowy) i NAT stała przez 8 miesiecy nie jeżdzona, - moto ma tracker więc coś pradu z aku zawsze szło, - tam gdzie moto stało nie miałem możliwości ładowania aku, więc mimo jego odpalania na 15 min od czasu do czasu i tak padł. Zdecydowałem się, że czas odchudzić moto o 3kg i zakupiłem w lipcu ogniwo LiFePO4 BC Lithium Batteries BCTZ14S-FP-S na Amazon: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00FG49YXE Jako że wreszcie NAT stoi w garażu z prądem zakupiłem też do kompletu polecaną tu ładowarkę modelarską Redox Gamma i od tych kilku miesięcy jest OK. Bateria trzyma ok. 13,4 -13.5V a ładowarkę włączam raz na tydzień.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#117 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2019 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 81
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 20k 
				
				
				 
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z innej beczki, kupował ktoś oryginalną  ładowarkę w salonie Hondy, do nowych aku litowo...?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#118 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: ATAS 1000 '18 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#119 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 p.s. a może lepiej kupić klasyczny aku + ładowarka ? https://www.akumulatory24.pl/varta-ytz14s-p-139.html https://www.akumulatory24.pl/ctek-zestaw20-p-1400.html https://www.akumulatory24.pl/ctek-co...-m6-p-825.html wyjdzie taniej niż sam litowojonowy aku 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 19.02.2020 o 14:44  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#120 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam NAT od marca 2016r 
		
		
		
		
		
		
			Moto stoi w ciepłym, od czasu do czasu doładuje aku, w sezonie togo nie robię tylko zimą. I generalnie nie narzekam na brak prądu chociaż w kościach czuję że jego żywotność powoli się kończy. Ale moja ładowarka super, hiper procesorowa wskazuje 100% ![]() Mam też inne moto tam trochę mniej o to dbam i faktycznie 2 całkowite rozładowania i aku śmieć  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 | 
| Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 22:47 |