|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
0:50
Jakież smutne te kierunki.
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Zdecydowanie, bo jak nowa przestanie to stara zawsze dojedzie
![]() ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Zastanawia mnie czy zabieg powiększenia baku w Nowej Afryce był od początku przewidziany i zaplanowany na z góry założony późniejszy, nowszy model?
AT miała baniak 24/23l. NAT dostała 18,8l. Dopiero ATAS doczekała się 24l, podobnie zresztą jak AT, a mimo to okrzyknięta została przez niektórych krową za ciężką w teren i z przydużym baniakiem. ![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |