![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
właśnie aby się nie zastanawiać przyjałem swoją metodę pomiaru:
odmierzona ilość oleju, zalanie na zimo i sprawdzenie przy zakręconym korku na zimno. oczywiście jeżeli ktoś chce np na ciepłym i nie wkręcając korka to jego brocha. najważniejsze aby zacząć porównanie mając pewność, że ilość oleju jest właściwa. wtedy metoda nie będzie miała znaczenia, ważne aby wykonywać ją w tych samych warunkach i tym samym sposobem. dla mnie to wygoda - przed jazdą moto do pionu, wykręcam korek patrzam i sruuuu dzida
__________________
:O |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Bagnet oleju | strobus1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 19.03.2013 22:53 |
Poziom oleju - banał | tomozdyn | Regularne czynności serwisowe | 39 | 05.10.2012 22:00 |
Żłopanie oleju | visuz | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 24 | 04.10.2011 20:29 |
Bagnet oleju | Skydiverek | Regularne czynności serwisowe | 5 | 22.06.2011 19:45 |