| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Reguły 
					
				
				
					Posty: 796
				 
Motocykl: Husqvarna FE 350 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 17 godz 28 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też mnie interesuje to moto. Obsikuje temat.  
		
		
		
		
		
		
			![]() Jak to to się ma do ktm 690? Pzdr Qter 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pije bro i palę sziszę...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Nic podobnego. DID robi wzmocnione łańcuchy, ten u mnie ma ponad 20tys.km, daleko mu do końca. Nie wiem czego używali w oryginale, ale raczej nie Morse, czy DID, może wpakowali Reginę, stąd taka wytrzymałość na ori?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Skrobnąłbyś coś o nich. Jak np z plastikami do tego jest? da się dostać bez problemu?
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ufo robiło plastiki na pierwszy montaż. Ja mam dwa komplety, więc się nie orientowałem. Jedynie błotnik trochę spękał, ale długo nie szukałem, jest dostępny bez problemu. Problem był niby z linką sprzęgła, cena oryginału lekko masakruje, poprzedni właściciel ratował się dorabianiem. Ja, mając na półce kilkadziesiąt sztuk do różnych motocykli, dobrałem wręcz ideał, z... nie powiem czego  
		
		
		
		
		
		
		
		
			  Ale połowa ceny dorabianej i chyba 1/5 oryginału http://husqvarna-te610-630.riderpart...-a6087-r-parts Boli nie tyle słaba dostępność części, co niewiedza z czego pasują. Nie rozbierzesz, nie pomierzysz, nie masz dostępu do magazynów części, to lipa trochę, bo nawet za bardzo niema kogo pytać, a koledzy zza oceanu trochę inaczej patrzą na ceny OEM, które swoją drogą u nich tańsze mimo wyższych zarobków. Teraz jestem na etapie szukania kosza sprzęgłowego, bo już trochę zużyty. Nowy jest jest dostępny, ale cena boli. Na oryginale napis "CAGIVA", więc na bank pasuje też z czegoś innego. Tarcze sprzęgła - patrzysz po e-bayach i ch..a prócz oryginału total zero. A tu proszę, pomierzyłem i się okazuje, że pasuje wszystko z poprzedniego modelu, tylko dodali po jednej tarczy. Pompa paliwa - ta sama co w 690-tce i wielu innych. Poza tym nie wiem, za mało km nalatałem. Ale po tym co wyrzeźbiłem z Tenerą, jakbym miał jechać na kołach do Mongolii, to prędzej bym pojechał tym duporozpoławiaczem niż yamahą, ale to już inna historia. Po głowie mi chodzi T7, to może babcia powędruje pod kocyk, a kiedyś przed kominek. Ostatnio edytowane przez ArturS : 30.06.2019 o 03:01  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: RZE 
					
				
				
					Posty: 710
				 
Motocykl: kiedyś było 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam TE610 z 2007r (już czerwoną) i pomykam 2gi sezon. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak na moto za które dałem 6000zł, włożyłem 1500zł i zrobiłem 10 000km to polecam z czystym sumieniem. Zawias w porzo, silnik ciągnie fajnie, z dołu pyrka, od środka drze na koło ostro. 300km offem dziennie nie jest problemem, a i 500km asfaltem całkiem miło się jedzie. Oprócz pourywanych 12 szprych, wymiany dobrego oleju nic się nie dzieje. Ja kupiłem z wyjącą 3jką w skrzyni biegów, wymieniłem całą za 1200zł wraz z robocizną. Też się bałem, ale za taki pieniądz to żal nie spróbować.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Reguły 
					
				
				
					Posty: 796
				 
Motocykl: Husqvarna FE 350 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 17 godz 28 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jak jest z interwałami serwisowymi dla te 510 ?  
		
		
		
		
		
		
			Pzdr Qter 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pije bro i palę sziszę...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| porównanie - plusy i minusy kasków ... | yarecky2000 | Kaski | 73 | 15.09.2009 23:06 |