![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
Poniżej wyszczególnienie, co zostało zrobione. Opony miałem swoje, więc dałem do założenia. - demontaż i montaż koła tylnego, - demontaż i montaż koła przedniego, - montaż dostarczonych opon (przód/tył), wyważenie oraz montaż nowych dętek(!), - wymiana napędu + łańcuch i zębatki (RK Takasago Chain, wzmocniony) - nie znam takiego, ponoć dobry, - rozebranie motocykla/przygotowanie do serwisu, - przegląd/serwis po 24.000, - ustawienie zaworów, - wymiana płynu hamulcowego, - wymiana klocków hamulcowych (wszystkie), - wymiana oleju + filtry (DCT), - uszczelka pod pokrywę, - filtr powietrza, - wymiana płynu chłodniczego, - jakieś uszczelki, - spray. Nie wymieniali łożysk w kołach. To, czy sprawdzili podczas wymiany kół - tego nie wiem. Sprawdzenie widelca tylko wizualnie czy nie cieknie. Na moje stwierdzenie, że trzepie kierownicą pokazał mi wyząbkowaną oponę. Fakt, że po wymianie opon telepanie ustało.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numery serwisowe tarcz i klocków | panzer0873 | Hamulce, kola, opony | 4 | 11.11.2014 14:23 |
Afripedia - Regularne czynności serwisowe | ramires | Regularne czynności serwisowe | 36 | 16.03.2013 14:07 |