Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.02.2019, 21:55   #5
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 1 godz 5 min 29 s
Domyślnie

Podstawowe pytanie jest takie gdzie podłączony jest miernik napięcia
czy bezpośrednio do klem aku czy gdzieś dalej w instalacji ?

Spadki napięcia w instalacji w afryce przy pełnym obciążeniu mogą wynosić
nawet 2V.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zbyt duże napięcie ładowania. Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 100 23.04.2020 09:23
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? Evvil Układ elektryczny i zapłonowy 8 01.08.2013 00:44
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia Grucha Układ elektryczny i zapłonowy 12 21.06.2013 12:25
Znika napięcie w tripmasterze ToSt Układ elektryczny i zapłonowy 5 18.06.2011 23:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.