![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Jedyna słuszna opcja w enduro wyprawowym to minimum . Bagażnik i słuszny zbiornik. Reszta to gadgety zwiększajace masę i podnoszące niepotrzebnie koszt
Ta Huska mi się podoba . W tej wersji ma tyle ile trzeba , ew. + ta szybka puig Niewielki koszt , niewielka masa . Przy konkretnej glebie niewielka strata. Gdzies tam czytałem ,ze szukasz opon . Wystarczajace będo koło domu i na wyjazd Pirelli MT 21 130-90/18 . Wybierając gumy warto , lepiej tylko TT czyli typowo detkowe. Są bardziej przyjazne do samodzielnej naprawy .Bardziej miekkie Osobiscie uzywam Pirelek MT 21 jeszcze węzszych 120-90/18 przy tej same wadze motocykla co Huska 701 i jest to świadomy wybór ![]() ![]() Ta szyba jest lepiej wyprofilowana niż Puig czy Raylle za 1000 E jeśli ma robić a nie tylko wyglądać https://www.ebay.com.au/itm/Screens-...-/152548240643
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 12.02.2019 o 16:02 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Husqvarna 701 - wątek oponiarski. | chemik | Husqvarna 701 | 114 | 13.04.2024 21:37 |
O ssaniu wątek | A.Twin | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 13.04.2015 14:31 |