![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
Wszystko w zasadzie od 200kg na sucho i więcej i powyżej 60 koni ma 140/80R lub wiecej bo, 130\80 indeks nośności 65 tj max 280kg na koło a 140/80R17 ma nośność 69 tj 320kg na koło. Tak samo oznaczenie max prędkości, najcześciej max 180kmh dla oznaczenia S przy 130/80R17 do H, najcześciej przy 140/80R17 do V przy 150/70R17 i wyzej tj W itd. Jak sie wozi afryką głównie ziemniaki ze wsi do wsi ![]() czy dojeżdza do pracy to to w zasadzie nie ma aż takiego wpływu, choć tak jak piszę Dzieju, różnice między rozmiarami są znaczne w subiektywnym odczuciu, ino jedni z nas bardziej inni mniej na to zwracają uwagę. Do jazdy na wprost z prędkością np 100kmh to jeden pies, ale najlepiej AT zachowuje się na oponie 140/8017. Jakby pokopać w archiwum strony to znajdziemy posty jak ludziom kostki w jakis tam mitasach nowych pourywało przy autostradowych prędkościach, na oponach 130/80R17 65S (sam jeżdziłem) co raczej sie ludziom w LC8 100 konnym przy 150/70R17 69V nie zdaża. Dobranoc |
|
![]() |
![]() |