Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.06.2009, 13:28   #4
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
Domyślnie

a ja polecam fpiencie w przewód zasilający wiatrak na chłodnicy, dlaczego?
- jest włączany stacyjką
- zabezpieczony bezpiecznikiem o odpowiednim zapasie
- jak spalisz bezpiecznik nie odłączysz żadnej funkcji życiowej (np światła, zapłon)
- łatwy dostęp do niego powoduje brak konieczności ingerencji w wiązki.
- ponieważ wiatrak jest jedynym odbiornikiem w tym układzie moszna dać mocniejszy bezpiecznik (średnio polecane ale daje radę)

poza tym, nie polecam grzebania w prondach jak nie masz o tym pojęcia bo bardzo łatwo zrobić kuku a gorzej naprawić

pod wentylator najbezpieczniej i najmniej inwazyjnie. zesztą zobacz po schemacie.
__________________
:O

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.02.2013 o 22:08
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". MOTOMYSZA Wszystko dla Afrykańczyka 7 29.10.2012 19:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.