![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
a ja polecam fpiencie w przewód zasilający wiatrak na chłodnicy, dlaczego?
- jest włączany stacyjką - zabezpieczony bezpiecznikiem o odpowiednim zapasie - jak spalisz bezpiecznik nie odłączysz żadnej funkcji życiowej (np światła, zapłon) - łatwy dostęp do niego powoduje brak konieczności ingerencji w wiązki. - ponieważ wiatrak jest jedynym odbiornikiem w tym układzie moszna dać mocniejszy bezpiecznik (średnio polecane ale daje radę) poza tym, nie polecam grzebania w prondach jak nie masz o tym pojęcia bo bardzo łatwo zrobić kuku a gorzej naprawić ![]() pod wentylator najbezpieczniej i najmniej inwazyjnie. zesztą zobacz po schemacie.
__________________
:O Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.02.2013 o 22:08 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |