Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.06.2009, 13:46   #11
BASSRIDE
 
BASSRIDE's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Kraków
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
BASSRIDE jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 5 min 42 s
Domyślnie



czyli te dwa przewody trzeba wylotować i poprowadzić do przekaźnika w piny o takich numerach jak napisałem (na zdjęciu 30 i 86)?

natomiast:
Numer 85 szeregowo do kabla impulsowego
Numer 87 szeregowo do masy

Chyba załapałem

czy ktoś może potwierdzić moje wypociny zanim sie za to zabiore?
__________________
KTM 950 Adventure S 2003

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.03.2013 o 11:47
BASSRIDE jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.