![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Kraków
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 5 min 42 s
|
![]() ![]() czyli te dwa przewody trzeba wylotować i poprowadzić do przekaźnika w piny o takich numerach jak napisałem (na zdjęciu 30 i 86)? natomiast: Numer 85 szeregowo do kabla impulsowego Numer 87 szeregowo do masy Chyba załapałem ![]() czy ktoś może potwierdzić moje wypociny zanim sie za to zabiore?
__________________
KTM 950 Adventure S 2003 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.03.2013 o 11:47 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |