Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.11.2018, 17:56   #11
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
angliki są zawsze zżarte, jeżeli ktoś nie stosuje ochronnej chemi to będzie jak napisałeś, i nie ma znaczenia jaka to marka chociaż BMW najdłużej opera się korozji, powłoki są dobrej jakości.
Moja NAT ma ponad rok i rdzy nie ma.
Mój poprzedni 3-letni eNCek jeżdżony codziennie cały rok (również w zimie, a Angole sypią sól jak temp. spadnie poniżej 5deg) w dniu sprzedaży wyglądał jak niżej. Wszystko zależy jak kto "dba" o moto.
Więc daleki byłbym od generalizowania, że Angliki są be, a te z PL czy DE są cacy.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20161009_162256.jpg (363.6 KB, 29 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20161009_161807.jpg (670.1 KB, 31 wyświetleń)
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rdza na szprychach Pawel Hamulce, kola, opony 15 25.04.2013 14:06
Serbia. Do jaja - znaczy zajebiście felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 29 07.07.2010 00:16
silnik transalpa 92r. w ramie RD03 piotrek Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 26.02.2010 09:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.