![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
lamer miesiąca
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wa-wa
Posty: 683
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s
|
![]()
Dzięki.Świeżak jestem i zastanawiam się czy się nie wygłupiłem. Bo to chyba bardziej sprawa pompki niż filtra. Pewnie pompka nie działa i filtr umieszczony wyżej od niej powoduje, że paliwo nie dopływa do pompki. Jeśli filtr jest niżej to na zasadzie naczyń połączonych, grawitacyjnie paliwo dopływa do pompki i dalej mimo, że pompka nie działa. Tylko po co ta pompka w takim układzie w ogóle?
Może ktoś zechce rozwiać moje wątpliwości albo wykasować ten wątek jeśli nie ma on sensu, chociaż nie potrafię znaleźć podobnego tematu. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Filtr paliwa | Tomas_XRV | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 16.10.2012 23:10 |
Filtr paliwa VS przebieg | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 26.02.2012 23:15 |
Drgania powyżej 5000 | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 28.03.2009 22:32 |