Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.10.2018, 10:56   #3
BornToRide
 
BornToRide's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2017
Miasto: Dębno
Posty: 19
Motocykl: RD03
BornToRide jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 godz 29 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Marcinnn6 Zobacz post
- też o tym pomyślałem - ale może poprostu Born tak w emocjach napisał - bez odbioru
Powiem tak... Ja tego nie widziałem... Chłopaki z MotoLeżan spojrzeli na odległość silnika od ramy i stwierdzili, że odległość jest zbyt mała (przód silnika). Mówili też, że czasem silnik dotyka ramy.

Później polatali z poziomicą, moto na centralce, i poziomke raz na wahacz raz na gmole, to przykładali do silnika za kołem i różnice były duże.

A na końcu po prostu na oko. Moto na centralce, stajesz 3m od moto i widać jak koło przednie jest krzywe w stosunku do reszty motocykla.
BornToRide jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tylny dodatkowy błotnik (wydzielone ze sprzedaży) Novy Gadżety / wyposażenie 17 05.01.2021 14:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.