Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.10.2018, 21:34   #9
Tezla
 
Tezla's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: Kraków
Posty: 266
Motocykl: RD03
Przebieg: 80000
Tezla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 11 godz 2 min 22 s
Domyślnie

Zakładając że zastosowano termistor NTC to rozwiązaniem byłoby wpięcie w szereg z nim opornika (trzeba zmierzyć najpierw opór w temperaturze 20C żeby wiedzieć mniej więcej jakie wartości próbować). Jeżeli czujnik jest cyfrowy to już trudniejsze bo wątpię żeby dali potencjometr do kalibracji.

Co do wskazań na motocyklu to podzielę się że dokładałem termometry modułowe i mimo że czujnik dałem w dziobie to też wskazania wydawały mi się zawyżone a w pomieszczeniu były zawsze zgodne nawet z rtęciowym. Tablice przy trasie czasem wskazują te 2C więcej a czasem się pokrywają, może stacja pogodowa jest trochę dalej od nawierzchni i innych pojazdów a każdy z nich pozostawia przecież ciepły ślad? Aplikacje w telefonie podają temperaturę ze stacji która jest czasem znacznie oddalona.
__________________
Honda XL 600 RM 86'
Honda XL 600 LM 86'
Honda XRV650 Africa Twin 88'
Honda XLV 750 R 83'
BMW R1100GS ABS 95'
Tezla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.