| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Błażowa 
					
				
				
					Posty: 1,313
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Za 7 tysi? serio? 
		
		
		
		
		
		
		
	A chce tym jeździć, czy trzymać następne 30 lat aż się zrobi z tego rarytas? Za siedem tysi idzie kupić zadbany współczesny motocykl, do którego kupisz wszystkie części tanio, i jest w chuj używek w razie potrzeby, np coś z rodziny Bandytów 600, 650, 1200, Inazuma Fazer 600, 1000, Fz6, TDM, Kup tłoka do tej GT, albo coś do gaźnika... Opony w archaicznym rozmiarze... Miałem LTD 700 pochodna tego GT, ale to był początek lat '90, i już wtedy to było stare. ps. I do Kawasaki można mieć zaufanie, robią lepsze motocykle jak Hąda  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 |