Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.05.2009, 14:43   #33
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

W Afrykach z nowszych roczników wymiana wydechu na przelotowy bez ingerencji w gaźniki może faktycznie pogorszyć osiągi... w starszych nie koniecznie... W nowszych z racji na normy emisji spalin fabrycznie ustawiano już uboższą mieszankę w porównaniu ze starszymi rocznikami... czyli dysze główne mniejsze... wcześniej normy nie były tak restrykcyjne i można było dać więcej paliwa.. stąd większe dysze główne... Kiedyś w swoim Transalpie z roku 98 wymieniłem wydech na przelot , pojeździłem tydzień i zmieniłem na oryginał, bo na przelocie wyraźnie jeździł gorzej... teraz w swojej Afri z roku 89 wymieniłem wydech na Laser przelot... i żadnej różnicy nie ma... nie dławi się przy szybkim odkręceniu manetki jak to było w Trapie... zbiera się z dołu tak samo jak wcześniej, a może o drobinę lepiej...
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg wyd.JPG (141.9 KB, 6 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 23.05.2009 o 14:46
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.