![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Doświadczenie zawodowe mam dość szerokie i powiem ci ze tokarki nawet małej nie bagatelizuj. Naprawdę, zwłaszcza ze w grę wchodzą do polerowania wysokie obroty.
Mam również doświadczenie min w polerowaniu szkła - zeby usunąć rysę musisz dokopać się do jej dna. Jeśli założysz ze rysa może mieć .1o mm co jest realne to usuwasz tym sposobem już dwie dychy ze średnicy. Absolutnie bym tak nie robił. Stare panewki i dodatkowe dwie dychy ![]() Próbuj. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt mocno dokręcona dolna półka=rysy od wewnątrz golenia. | madafakinges | NAT - Warsztat | 130 | 23.06.2024 18:45 |
Polerowanie felg w RD07A | papko | Hamulce, kola, opony | 21 | 01.04.2016 14:09 |
Rysy na koszu sprzęgłowym | Robin | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 15.01.2016 20:11 |