| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zakładałem reflektor i myślałem że se szybę odkrece, a co w mechanika się pobawie. 
		
		
		
		
		
		
			Przy zakładaniu te dwie dolne gumki nakrętki wpadły do środka! Na szczęście miałem na zapasie bo trzeba całe plastiki rozbierać... A to już przerabialem przy zakładaniu gniazdka zapalniczki i nie mam 2 godziny czasu na to. Uważajcie na to G! Oj chyba KTM 790 będzie na radarze. Sent from my SM-G930F using Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odkręcałem szybę 6-7 może 8 razy... gumki mi nie wypadły przypadek? 
		
		
		
		
		
		
			Boczki ściągałem 4 razy samo ściągnięcie max 5min poskładanie wszytskiego 3min. i to z piwkiem w ręku. Ja nie wiem jaki wy problem z tym macie... a i nie połamałem żadnego zaczepu... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Kościerzyna 
					
				
				
					Posty: 46
				 
Motocykl: CRF 1000A 
Przebieg: 50000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja podobnie ,wymieniałem ori szybę na Puig-a ,później spawałem stelaż i jeszcze ze cztery -pięć razy demontowałem szybę .... i ani razu nie miałem problemu ze ....spadającymi gumkami  
		
		
		
		
		
		
		
	  .Jedyne co to uwaliłem zaczepy od plastików( prawy i lewy) ,te na samym przodzie tuż przy reflektorze .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2017 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 131
				 
Motocykl: AT CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U mnie podobnie, ściągałem szybę już ze 3 razy i nic nigdzie nie wpadło - w tym raz do montażu wspornika dla szyby (koleś z Włoch, polecam - ułamek ceny kanadyjskiej i skandynawskiej). 
		
		
		
		
		
		
		
	No ale przecież jak się stało to się stało. Co do boczków to rzeczywiście robi się dłużej jak trzeba wypiąć gmole - a u mnie trzeba - i to hooyowe turatechy zafajdane (bleeee). Co do samych gumek można kupić uniwersalne. Coś koło 40 zł za woreczek z kilkoma innymi zamiennikami do montowania szyb.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przepraszam Koledzy jeśli w nieodpowiednim miejscu. Czy do szyby w ATAS powinienem od razu kupić wzmocnienie nie czekając na pęknięcie stelaża? Thx
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pęknięcia stelaża nie powoduje szyba tylko zamontowana na nim ciężką nawigacja+jazda z nią po wertepach
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam pytanie. W jakim celu po tylkokroć trzeba sciągać szybę lub boczki w NAT, skoro to takie upierdliwe i grozi nieodhaczeniem się ws, ystkich części? Serio pytam, jest to wymagane przy obsłudze moto, czy to jakieś kaprysy, tuningi itp?  
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	GS über alles!!!    
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Za to jak mam pytanie, czy do wyciągnięcia przednich kierunków też trzeba rozlożyć caly przód?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 34 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Żeby gumki nie wpadały jest prosty patent: wkęcać od samego początku śrubki, już w gumkę , nie wciskać. Sama dojdzie do nakrętki i po sprawie. Nie kumam jak je tam wciskacie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dziękuję mada. Zakładam zatem, że shitphone nie będzie nadmiernym obciążeniem dla stelaża. Pzdr
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| szyba | lazyjack | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.10.2011 20:26 | 
| szyba - MGG czy MRA? | agl123 | Wszystko dla Afryki | 7 | 04.06.2010 21:48 |