![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 31 min 45 s
|
![]()
Problem Rozwiązany:
Po pierwsze wczoraj resetowałem DTC czy jak to tam się ten komputer nazywa za pomocą spinacza biurowego, w co wątpię żeby mi się udało bo procedura jest na tyle szybka że ciężko to wykonać (z lekka pojebane) Druga sprawa, na oko talerzyki ABS'u były proste, pod palcem jednak wyczułem że tylny w jednym miejscu jakby 0,5mm był wgłębiony w stronę koła, to go trochę podważyłem i przejechałem się, faktycznie po kilkuset metrach kontrolka ABS'u zniknęła na stałe także jest GIT. Także obstawiam że to była wina wgiętego talerzyka ABS w tylnym kole.
__________________
www.grzechunakolach.pl |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czujnik luzu - problem? | apex | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 09.04.2018 18:39 |
czujnik stopu | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 3 | 16.05.2016 14:06 |
Czujnik Luzu | matjas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 35 | 24.06.2015 11:18 |