![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,333
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 43 min 33 s
|
![]()
Jestem daleki od namawiania demontażu w drzecie, opisałem Ci tylko jak było u mnie w lc4 620 SC. Po tym puszczeniu płynu i ostygnięciu (sprawdziłem) poziom w chłodnicy obniżył się na tyle niewiele że nie odsłonił żeberek. Dojechałem jeszcze do bazy ( ok 2h jazdy). W żadnym z dwóch EXC (525 i 450) nie puściło mi ani razu przez przelew mimo ciężkiego rycia, poziom sprawdzam często i jest stały.
Ale jakby był zbiorniczek - ja bym go nie demontował bo nie chciałoby mi się wnikać czy jest sens poprawiać fabrykę. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Zmyler : 11.05.2018 o 12:04 Powód: ...bo koń mi wpadł do studni... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zbiornik od 04 do 03 | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 29.11.2008 01:57 |