Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.04.2018, 21:21   #7
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 3 min 43 s
Domyślnie

Przeglądałem schemat sterowania tą skrzynią i ilość czujników przeraża.
Bez podłączenia tego pod "kompa serwisowego" słabo to widzę. Bierzesz legendę Dakaru na plecy i do serwisu, ale zanim to zrobisz to jeszcze popróbuj:
"Wadliwy system DCT jest często związany ze źle podłączonymi lub skorodowanymi złączami. Sprawdź te połączenia, zanim przejdziesz dalej."
Kiedyś Was ostrzegałem, ale ......prawdziwe kłopoty się zaczną ze wzrostem km nalatanych....Szerokości.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? killjoy Rama, zawieszenia, napęd 7 15.04.2016 15:39
Problem z biegami pomocy KINKONK Silnik, sprzęgło, skrzynia 25 31.03.2016 13:02
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 Tomasz.C.Afrykanin. Uklad paliwowy i wydechowy 18 17.09.2015 08:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.