| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie ... wy: 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	a) dokęcacie te filtry na 150Nm, b) smarujecie oringa i gwint czerwonym loctile, c) wymieniacie filtr raz na 10 lat. Nie wiem jak w innych sprzętach, ale w mojej AT nigdy nie miałem problemu odkręcić łapą a robilem to już kilak razy. Na allegro to w wyszukiwarkę wpisać "HF117 CRF" - czyli "DCT Clutch Oil Filter" Brakujący oring kupiłbym w sklepie z oringami/uszczelniaczami techincznymi. Daje facetowi, zmierzy na stożku pomiarowym stary oring i jest. Te "Oil Drain Plug Crush Washer" to po prostu podkladki miedziane. Do kupienia prawdopodbnie w każdym motoryzacyjnym lub w dobrym sklepie ze śrubami. Jak piszę coś źle, to pewnie ktoś szybko poprawi  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Obniżenie podnóżek - gdzie kupie? | lotnik | Wszystko dla Afryki | 2 | 27.07.2011 23:59 |