Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.04.2018, 09:50   #2
voxan69
 
voxan69's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,019
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
voxan69 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 46 min 25 s
Domyślnie

1. Sam musisz wyczuć jak duże jest bicie koła i dostosować do niego prędkość. Ja z zasady nawet w liściu na przeciwko trzymaka daję ciężarki o takiej samej masie jak sam trzymak - takie pseudo wyważenie ale robi robotę na suchym. Jak opona zaklei się błotem to i tak wyważenie nie ma żadnego znaczenia.
2. Na dętce opuszczam max. do 0,5 bar. Przy ciężkim moto 0,8 bar - ale trzeba uważać na dobicie opony.
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
voxan69 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak dobrać trzymaki? tyran Hamulce, kola, opony 25 30.01.2020 15:44
Ciśnienie w lagach cd... LegacySVX Rama, zawieszenia, napęd 6 14.11.2018 18:35
Predkość w tripmasterze polo Układ elektryczny i zapłonowy 2 12.08.2009 14:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.