![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,019
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 46 min 25 s
|
![]()
1. Sam musisz wyczuć jak duże jest bicie koła i dostosować do niego prędkość. Ja z zasady nawet w liściu na przeciwko trzymaka daję ciężarki o takiej samej masie jak sam trzymak - takie pseudo wyważenie ale robi robotę na suchym. Jak opona zaklei się błotem to i tak wyważenie nie ma żadnego znaczenia.
2. Na dętce opuszczam max. do 0,5 bar. Przy ciężkim moto 0,8 bar - ale trzeba uważać na dobicie opony.
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak dobrać trzymaki? | tyran | Hamulce, kola, opony | 25 | 30.01.2020 15:44 |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Predkość w tripmasterze | polo | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 12.08.2009 14:10 |