Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.03.2018, 09:34   #6
panzer
 
panzer's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Lodz
Posty: 117
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
panzer jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 18 godz 55 min 23 s
Domyślnie

Cytując post z forum hondy shadow:
Cytat:
Jakis czas temu "padła" pompa paliwa w moim sprzęcie i dwie nastepne po krótkim okresie uzytkowania również (obie stosunkowo "świeze" bo z yamahy r6 ok. 2000r). U mnie przekażnik podaje po przekręceniu kluczyka w stacyjce napięcie do pompy na stałe, a ta pracuje tak długo aż nie wytworzy ciśnienia na wyjściu do gaźnika, po czym jej praca ustaje przy ciągłum zasilaniu pradem. W trakcie pracy silnika powolnymi nielicznymi impulsami paliwo jwst dotłaczane. Czy aby napewno napięcie powinno być dostarczane w sposób ciągły, a jedynym czynnikiem taktującym pracę pompy jest wytworzone ciśnienie bądź jego spadek?
Fkatycznie można bez tego jeździć ale wygląda na to, że to znacznie skraca żywotność pompy.
panzer jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.