![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]()
Po prostu nigdy ale to nigdy nie odczułem bicia takiego koła z powodu wagi. Zdarzały się bicia obręczy, poluzowane szprychy, zniekształcone opony itd. Łożyska i tak trzeba wymieniać profilaktycznie dość często wiec na wój se zawracać czas i głowę?
Powiem tak. Klient płaci za całą operację i tak ma zostać. Nikomu się nie chce tłumaczyć że jeśli mu koło bije to z innego powodu. Przy szosowych gumach i szybszych motocyklach tak, chociaż swoich kół SM też nie ważę, ale to dlatego ze są i tak już mocno sponiewierane i co by im to miało pomóc ![]() Ps. Wyważacie koła w rowerach górskich? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motocyklowe biura podróży | Piotrz | Kwestie różne, ale podróżne. | 10 | 27.05.2011 20:28 |