|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
ratownik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 637
Motocykl: RD07
Przebieg: 72800
Galeria: Zdjęcia
Online: 6 dni 1 godz 57 min 3 s
|
czyli wyglada na to że Mgg, ona jeste rozszeżana Spławiku
![]() MRA również dobra dla ramion + deflektor, który również moze rozwiązać problem Andrzej uwierz mi, że jechałem królową Podoska która ma szybe oryginał i deflektor, znakomicie odbija strugę powietrza co znacznie znmniejsza opory i w porównaniu z moja fivestar opcja podosa była lepsza ![]() Mi zależy na dwóch rzeczach, osłonie ramion, którymi szarpie wiatr i osłonie całej głowy, wiec chyba wchodzą w gre 2 opcje wyzej wymienione. Pytanie tylko która mniej pracuje i jest bardziej wytrzymała mgg czy mra ![]() Jak macie fotki to wrzucajcie z chęcią pooglądam Ostatnio edytowane przez krystek : 13.05.2009 o 00:14 |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Szyby motocyklowe | Orzep | Wszystko dla Afryki | 42 | 18.03.2021 05:51 |
| kask i parowanie szyby | SARACEN | Kaski | 13 | 17.03.2012 09:26 |