Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.03.2018, 23:34   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał HarryLey4x4 Zobacz post
Bylo sobie kupic 4.2.
Znam udokumentowane egzemplarze z milionowym przebiegiem. Mam osobiscie dwa takie. Jeden zbliza sie do pół miliona i dalej pali na dotyk. A ramy zabezpieczone i czyste.
Tylko unijne normy mogą go wyslac w czelusci zlomowiska.
Wtedy 4.2 to był urban legend. Wszyscy wiedzieli, że są w czterech wersjach (benzyna/diesel x wolnossak/turbo) ale w przyrodzie nie występowały.

Tak czy srak, potem miałem Jeepa ZJ 5.2. W terenie na szosowkach szedł lepiej niż długi GR na 35" grabberach MT.

I tak legenda poszła się...

Sent from my G8441 using Tapatalk
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rdza na szprychach Pawel Hamulce, kola, opony 15 25.04.2013 14:06
Serbia. Do jaja - znaczy zajebiście felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 29 07.07.2010 00:16
silnik transalpa 92r. w ramie RD03 piotrek Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 26.02.2010 09:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.