Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.02.2018, 13:22   #11
sebastian_j
 
sebastian_j's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kleszczele/Jessheim.
Posty: 115
Motocykl: CRF1000L Black
Przebieg: rośnie
sebastian_j jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 46 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Większy baniak to większa masa. Jak często masz do czynienia z sytuacją gdzie nie ma stacji? Nawet na największych zadupiach co 250-300 km zatankujesz. Nie widzę w tym problemu. Słyszałem tez że w AS zwiększone skoki zawiasu i większy prześwit nie pomagają niższym kierownikom. Gaz na kablu zamiast linki to wcale nie zaleta, nienaprawialne w trasie.
Też nie mam problemu z tym bakiem, tym bardziej że spalanie jest na naprawdę fajnym poziomie. Ot po prostu wolałbym jakby był większy. Może przyzwyczajenie z poprzedniego motoru(Varadero).
Jeśli chodzi o ride-by-wire, to uważam że w ogóle nie jest to potrzebne w motocyklach. Tylko komplikowanie sytuacji. Rozumiem jednak, że jest to pewnie w większej mierze podyktowane pogonią za konkurencją i marketingiem. Ot takie czasy.
sebastian_j jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Merino project 2018 Emek Dział Producentów i Dostawców 751 08.07.2025 23:05
2018 Stany Grzechu2012 Umawianie i propozycje wyjazdów 30 19.02.2018 07:19
Rojsa bez wizy w 2018 wilq.bb Kwestie różne, ale podróżne. 1 10.11.2015 16:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.