![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
![]()
Zobacz http://africatwin.com.pl/showpost.ph...6&postcount=35
Do "oddlawienia" najlepiej nadaje sie dremel albo inne podobne narzedzie. Operacja sprowadza sie do wyciecia calego przewezenia na rowno z reszta rury. Metalowy pierscien jest zatopiony w gumie, ale nie siega az do scianek, tak ze mozna go objechac cienkim frezem. Albo jakims bardziej hamskim narzedziem ? Uwaga na reszte powierzchni, bo ma byc szczelnie ![]() Zdejmujac zapamietaj polozenie tych rur na cylindrach (foto?), bo wszystko da sie zlozyc tylko na jeden sposob ![]()
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss |
![]() |
![]() |