![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 4 godz 36 min 0
|
![]() Cytat:
Nie ma informacji o zmianach dot. zawieszenia w modelu podstawowym. W modelu Adventure Sport skok zawieszeń został zwiększony +22 mm przód, +20 mm tył. Lista głównych zmian w modelu podstawowym: - zmodyfikowany tłumik i jego brzmienie poprzez zmniejszenie jego pojemności z 4,6l do 4l oraz zmianę ilości komór z trzech na dwie, - modyfikacja silnika: wałek wyrównoważający został wykonany z innego materiału w celu obniżenia bezwładności i ograniczenia jego drgań, - szprychy w kołach ze stali nierdzewnej, bardziej będą bardziej odporne na korozje, - oba modele otrzymały homologację do montażu opon kostkowych poprawiających sterowność i przyczepność w trudnym terenie i na bezdrożach, - akumulator litowo-jonowy w standardzie, co pozwoliło zmniejszyć masę motocykla o 2,3 kg i zoptymalizowało środek ciężkości, - system sygnalizacji awaryjnego hamowania włącza wszystkie kierunkowskazy jednocześnie, - trzy zmienne tryby jazdy (3 fabryczne + 1 użytkownika) pozwalają zindywidualizować charakterystykę jazdy (tryby te dostosowują moc silnika, poziom hamowania silnikiem oraz układ sterowania momentem obrotowym HSTC). Ostatnio edytowane przez karol1989 : 09.01.2018 o 20:21 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Merino project 2018 | Emek | Dział Producentów i Dostawców | 743 | 12.12.2024 19:00 |
2018 Stany | Grzechu2012 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 30 | 19.02.2018 07:19 |
Rojsa bez wizy w 2018 | wilq.bb | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 10.11.2015 16:35 |