Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.11.2017, 18:37   #11
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Ja bym nie kombinował, TKC sprawdzona na asfalcie robi super, za to k60 w dziku nie robi, nawet na suchym asfalcie ale to moje zdanie.
Dla mnie po S12XC + six days nie robi już nic, ale jak kupowałem kata to miał założone nówki k60 i teraz leżą i się kurzą. Przód jest faktycznie mierny, ale tył mi styknie do dualowania.

btw. sprzedam 2x K60 przednie, jedna nowa druga całkiem ok

A jesli chodzi o odwracanie to np część modeli motoza można odwracać, jest to podane na ich stronie. Jakby continental napisał, że można odwracać TKC to by robiły 2x większe przebiegi i ludzie by nie kupowali nowych
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr

Ostatnio edytowane przez bicio : 30.11.2017 o 18:45
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.