| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć, 
		
		
		
		
		
		
		
	W sobotę wróciłem z serwisu Hondy. Jakieś 150km. Zatrzymałem się dwa razy. Raz na dłużej u kumpla na kawie i raz na tankowaniu. Jakieś 15 km przed domem złapał mnie lekki deszcz. Dziś był dzień do pracy a tu kręci odpala i gaśnie. Dopiero z którymś razem jak przygazowałem to odpaliła. Mam 2 km więc za długo nie jechałem. Zgasiłem odczekałem i spróbowałem uruchomić, a tu lipa. Z gazem strzeliło w filtr i poszło. Nie miałem więcej czasu więc po pracy zobaczę jak przegonię na trasie. Mieliście coś takiego? Paliwo jakieś trefne? Moto stało w garażu ogrzewanym. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			o ile to nie jakaś usterka to temat był wałkowany... tzn. TTM (ten typ tak ma)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Psiknij wd40 w włącznik 
		
		
		
		
		
		
			Problemem jest włącznik który odpala i gasi moto. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Podjrzewam coś w paliwie. Po pracy odpalił bez zająknięcia :-D przejchałem kilka kilometrow, zgasilem. Po kilkunastu minutach odpalilem też bez problemu. Do garażu i po dwóch godzinach znów bez problemu. Dzięki za sugestie. Dam znać jak problem powróci. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Może styczniki w pompie paliwa. Zerknij jak zużycie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oj myslalem ze xrv. 
		
		
		
		
		
		
		
	   mea culpea :-)
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolejny dzień odpalania i ok. Czyli jakiś syf w paliwie albo w serwisie ostro myli moto karcherem po wlącznikach 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To wina styku wg mnie, mam to samo, trzeba wtedy włącznik przytrzymać kilka sekund. Dzieje się to jak zimno i mokro jest
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 21:53 |