Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.04.2009, 00:49   #13
Kishon
 
Kishon's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Luboń & New Ross
Posty: 83
Motocykl: RD03
Przebieg: 77777
Kishon jest na dystyngowanej drodze
Online: 19 godz 39 min 42 s
Domyślnie

Wygląda na to, że ostatecznie znalazłem rozwiązanie mojej zagadki. Hm… jak zwykle dużym utrudnieniem w znalezieniu przyczyny niesprawności, była zwykła niewiedza! Po długich poszukiwaniach doszedłem do wniosku, że należy wymienić moduł, bo pewnie on robi mi psikusy i raz po raz odmawia posłuszeństwa. Od paru dni było już bardzo źle. A dzisiaj na małej wycieczce w lecie po prostu szlak mnie trafił. Zawinąłem więc mimo niedzieli do warsztatu i zacząłem rozbierać Ketty. Hm … zamieniałem moduły i w zasadzie nie było różnicy. Jedyna interesująca sprawa to, że przedni cylinder nie chce pracować sam. Zdjąłem więc kolektor ssący. I odpaliłem jeszcze raz, niby wszystko dobrze, ale jakoś tak dziwnie szklanka z iglica się zachowywała. Wyłączyłem, dotknąłem paluchem tego cuda, a ono dopiero wtedy opadło do dołu. Hm… poruszałem troszeczkę góra dół i co się okazuje? Że chodzi z oporem i zacina się w niektórych miejscach. Pozostało mi tylko wyjąc szklankę z membraną i ją wyczyścić (wyczyściłem obie rzecz jasna). Na szczęście dla mnie można to zrobić nie wyjmując gaziorów. I tutaj pewnie niektórzy będą się śmiali, ale czarny osad na szklance który doprowadził do tych dziwacznych zachowań mojego motocykla, za pierwszym razem, gdy czyściłem gaziory, wziąłem za teflon! Gładki czarny jak na patelni, no i śliska się w korpusie gaźnika. Dzisiaj wyczyściłem ten „teflon” papierem ściernym, miałkim i poprawiłem pastą szlifierską. Hm… nie wiem, czy tak to się powinno traktować, ale różnica jest kolosalna! Motocykl chodzi płynnie, nie ma problemu z niskimi obrotami. Myślę, że miało to też wpływ na zużycie paliw, i liczę, że będzie teraz mniejsze J I oby do końca tego sezonu nie musiał już ściągać baku! Oto fotki sklanki przed i po czyszczeniu:




edit by podos
PO 2 miesiącach kolega Kishon znalazł dziurę i miejsce brania lewego powietrza. Zatem Szlifowanie powierzchni szklanek jest ZAKAZANE

Ostatnio edytowane przez podos : 17.08.2009 o 10:54
Kishon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Całą stopą na ziemi - Motocykle dla niskich Ashanti Lejdis 17 26.02.2012 11:18
lekkie dławienie poniżej 3000 obr Africa Uklad paliwowy i wydechowy 17 16.03.2011 00:17
A takie cuda widzieli już na świecie? graphia Wszystko dla Afryki 4 28.08.2010 12:41
gaśnie na wolnych obrotach... lukasz gorzynski Uklad paliwowy i wydechowy 26 21.11.2008 12:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.