Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.10.2017, 15:08   #12
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,623
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 25 min 18 s
Domyślnie

Mam pytanie. Jeżdżę z reglerem z Rzeszowa już parę lat i teraz zauważyłem że na wyższych obrotach (od 3 tys. ) widoczne jest takie pulsowanie świateł tak jakby co 1-2 sekundy. Zauważyłem też że jak włączę długie światła to wskazania voltomierza rosną o 0,2-0,5 V. Wydaje mi się że powinno spadać.
I ogólnie wskazania napięcia cały czas "latają" od 14,1 - 14,6. W tamtym sezonie w trasie miałem stałe 14,2-14,3 na światłach i dlatego mnie to zaniepokoiło.
Poprawiłem masowanie i wszystkie wtyczki ale na razie brak poprawy.
Akumulator wymieniłem od Afryczki brata i jest to samo.
Co to może być?
Mieliście takie efekty?
Ps. Dodam że regulator ledwie ciepły.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.