| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po 600km trasy w dwie osoby stwierdzam że zmiana zębatki na większą z tyłu/mniejszą z przodu to niedobre rozwiązanie. 
		
		
		
		
		
		
			Po pierwsze miałem racje z licznikiem, prędkość nie jest sczytywana z koła, tylko z silnika. Zobaczcie, że moto na hamowni pokazuje prędkość, czyli nie jest sczytywana z koła, a speed sensor przy przednim kole jest tylko na potrzeby abs/TC Pojezdzilem w weekend z GPS i po zmianie zębatki pokazuje straszne bzdury. 50 rzeczywiste=61 na liczniku 100 rzeczywiste=118 na liczniku Póżniej jest tylko gorzej. Kumplowi nabiło dystans 203km mi 221km. Po drugie zmiana dynamiki nie jest aż tak odczówalna, za to jazda po ekspresówce/autobanie moto znacznie bardziej męczy się. Jedyną zaletą jest jazda po wioskach na wyższych biegach. Choć jak tak myślałem nad tym, to co za różnica czy jadę na 5. czy na 6.... Zmiana zębatki będzie miała sens jedynie przy zamontowaniu kostek i jazdy w cięższym terenie gdzie przyda się krótsza 2. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 17:43 | 
| olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 | 
| Wytrzymałość skorupy kasku. | Maniok | Kaski | 13 | 17.04.2009 11:37 |